Hej :)

Sitter och käker godis medans hela familjen kollar på så mycket bättre super mysigt.
I går så var det tänl´kt att jag bara skulle hem och ta det lungt men sen så fick jag och Frida värsta rycket och längta efter varandra super mycket så då åkte hon hem till mig, super mysigt!
Vi red och sen satt vi och kolla på film och prata långt in på natten, så bestämde vi en grej som dom flesta kommer att märka.
Men hon hade teater så på morgonen blev hon hämtat så då chilla jag hemma sen åkte vi till lill sysslingen som har fyllt år. Han är så jädrans söt säger jag bara vi sprang runt och busa och om jag bara sa "BHHHÖÖ" då skratta han så att han dom (han är ett) trodde jag skulle dö så söt är han!
När vi åkte hem så städa jag mitt rum lite och sedan stack jag till stallet och longerera Smulis hon var lite dum i början men sen lossna det och hon gick ditt jag ville och stanna, satte ingen nät jag ville.
Och nu sitter jag ju och tittar på tv och ska gå och ducha sedan hoppar jag rakt ner i sängen är super trött!
I morgon har jag planerat att rifa ut med ponnyn min och sen städa i stallet och sen städa klart här hemma.
Slänger nog in några inlägg till i dag om jag årkar.
 
 
Bjuder på lite gammla bilder snart kommer det dycka upp nya lovar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0