Skit asså!

Kan bara säga att allt jag hade planerat sprak så det bara prutta om det!!
Först kunde jag inte somna men det gick runt 3 så jag vaknar där nån gång vid ett börjar göra läxor och inser att det är skit tråkigt!
Så det blir facebook och film istället ja sen stck jag till stallet och försöker liksom inte tänka på dom jädrnas läxorna. Får se hur det går.
Och i morgon plus tisdagen händer det når som kommer vara så hääääääääärrrrrraaaaa kul! 
Dom flesta av er kommer märka vad jag ska hitta på.
Sen på fredag kommer Maria, Pernilla och Sofia ner från Jämtland för att se globen horse show då sover dom hära. Det kommer bli så kul säger jag bara. Jag menar tokiga jäntor från dom kalla och mörka skogarna kan inget annat en att vara lite instabilt psykiskt!
HAHAAH omg det var inte ens kul. Nu måste jag sova. Annars dör jag. Asså bildligt talat. Ne jag kommer nog avlida om jag inte sover nu. Tror jag. ELLER???
 
 
 
Okej nu ska jag sova det där visar att jag snart kommer svimma av ansträngingen att trycka ner tangenterna.
Får se om jag årkar att göra ett tidsinställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0