hahahah

Herregud jag bloggar värkligen aldrig men vi drar ett sträck över det så ska jag försöka igen :)
 
Idag har jag varit hemma och tittat på Friends (hahah social kompis här vet har inte gjort nåt med en vän på hela lovet  -.- ) sen stack jag till stallet och var där massa timmar.
Först red jag 45 minuter på pelamet dressyr (lite bommar som log på banan) på ridbanan, seda red jag lite i hagen så Smulan får ett roligt slut på ett sånt bra ridpass som vi hade idag.
Hon var lite kaxig i början och små reste sig och höll på, sen lossna det och hon var jätte fin, ville inte riktigt gå framåt men det är för att hon är brunstig just nu och hon blir som dom flesta ston lite (hahah snarare mycket) klämig.
 
Ja sen kom det några som ville kolla på Tysom eftersom han är till salu :(
dom var super trevliga jag stog och knoppa medans dom red så jag såg inte men Vanessa sa att det såg jätte fint ut :)
Sen kom det en liten tjej ner till mig som hade tröttnat på att stå och kolla åå när dom red. 
Hon var supergullig och frågade tusentals frågor men det var bara kul.
 
Ja just nu sitter jag och kollar let's dance i stugan min ;)
Ja imorgon ska jag till Södertörn ryttarcenter och tävla igen (var där förra helgen också) det är Stora Wäspy som anordnar det hela. Det bler LÄTT B LÄTT A nu först tänkte vi ta två lättA men eftersom Smulan var så konstig förra helgen så tänkte vi att vi tar en klass lägre så hon får leka sig igenom det hela istället :)
 
Lägger upp några bilder från i måndags då jag var i väg och tävlade på dom mina "jobb hästar" ja dom hästar jag rider till :)
På Henckel och Aslan fick jag rosett men lilla Shettisten Alfred fick jag åtte fel med men vi siktar måt nästa tävling där jag SKA rida bättre och hästen ska inte ha gått omkring i flera timmar (det hända MASSA saker men årkarinte skriva ner det) då ni, då ska ni se upp för mig och den svarta faran ;)
 
Fotograf Vera Johansson och några bilder är från Elin Ekström :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0