Tävling

 
 
Ja då ska jag ut på tävling med Henchel, Henchel är den lilla ponny jag har här för tillridning.
Vi ska hoppa 65cm hahah så gulligt!
Ska även vara ett stöd för lilla söta Wilma som har lite för mycket nerver...
Om hon slappnar av kommer hon och Cesam vinna allt! Själv ska jag tävla unghästklassen eftersom jag är gör gammal för att tävla B-ponny. Unghästklassen betyder att jag kommer hoppa en clear roung runda, vilket unghästarna måste göra för att kvala till den vanliga klassen medans dom är unghästar.
Men nu ska jag till stallet och skratta ut med Smulan sedan ska jag förbereda Henchel till tävlingen som är i kväll.
Önska mig lycka till!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0