Hallå

Hej alla glada därute!
Just nu sitter jag på bussen på väg hem är snart framme så om det blir en massa stavfel så är det för jag försöker gå och skriva samtidigt hahah ja det tycker jag är svårt :D
När jag kommer hem ska jag äta middag, ja middag ni hörde rätt för senare i dag ska jag på hoppträning på Sandö för Pontus det ska bli jätte kul.
Ja jag ska ha med mig typ nån smörgås eller nåt till min lilla älskling Lina som är så smart att hon bas har ett päron och en macka, och hon kommer vara i stallet typ till tio i kväll på fastande mage (nej Lina det är inte MAT) så jag måste ju utfodra hinder personalen ;)
Jamen nu taggar vi till att äta middag och sedan sticka till stallet och mocka ja jag ska ju också fixa ponnyn till träningen!
Så hej då och ni får se fram i mot näst inlägg haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0